اموزش راه اندازی سرور تیم اسپیک

Game-Ranger

ارتباط از طریق یاهو مسنجر
1
محل تبلیغات شما
2
محل تبلیغات شما
3
محل تبلیغات شما

عضویت درخبرنامه

تبلیغات شما

برگ گرافیک

اموزش راه اندازی سرور تیم اسپیک
بازديد : 817

قبل از شروع آموزش، بهتره تیم‌اسپیک رو معرفی کنیم تا دوستانی که با اون آشنایی ندارند، آشنا بشن و شاید هم استفاده کنن.

TeamSpeak Logo

نرم افزار تیم‌اسپیک یه نرم افزار برای مکالمه رایگان تحت وب و با کیفیت عالی هست که به واسطه اون میشه با دوستان و آشناهاتون بدون توجه به موقیعت جغرافیایی به صورت رایگان و فقط با استفاده از یک خط اینترنت مکالمه صوتی داشته باشید.

حالا شاید با خودتون بگید که این کار رو با Skype یا Yahoo و دیگر برنامه‌ها هم میشه انجام داد ولی خب عجله کار شیطتونه :D، این برنامه به صورت متمرکز روی صوت تمرکز داره و خیلی خوراک پلیرها (خوره‌های بازی) هست که البته برای استفاده سازمانی و شخصی هم بسیار مناسبه. برتری مهم این برنامه استفاده بسیار پایین از پهنای‌باند هست که باعث می‌شه با کمترین هزینه برای اینترنت (حتی سرعت‌های زیر ۱۶KB/s) از اون استفاده کنید و البته امکاناتی مثل انتقال فایل، چت متنی، قرار دادن آواتار و … هم در کنار خودش داره که اگه از اون استفاده کنید براتون خالی از لطف نخواهد بود! (برای دانلود می‌تونید از لینک‌های زیر این نوشته استفاده کنید)

بعد از معرفی این برنامه می‌رویم سر اصل مطلب، یعنی ساخت سرور TeamSpeak در ویندوز.
اگه نسخه کلایت TeamSpeak روی سیستم شما نصب نیست اول اون رو نصب کنید بعد به فکر سرور باشید :| (برای دانلود می‌تونید از لینک‌های زیر این نوشته استفاده کنید)

برای شروع نسخه مناسب سرور (با توجه به سیستم‌عامل) رو از این جا دانلود کنید. (برای ویندوز یکی از دو نسخه که روی تصویر مشخص شده را دانلود کنید)

دانلود سرور تیم اسپیک از سایت اصلی

دانلود سرور تیم اسپیک از سایت اصلی

حالا فایل zip دانلود شده رو در محل مناسبی Extract (باز) کنید و وارد فولدر برنامه بشید و فایل ts3server_winXX.exe رو اجرا کنید (جا XX نوشته ۳۲ یا ۶۴) حالا یخورده صبر کنید تا پنجره کوچیکی با عنوان TeamSpeak 3 Server باز بشه (مثل تصویر زیر)

مشخصات مدیریت سرور TS

مشخصات مدیریت سرور TS

توی این پنجره سه تا مقدار با نام‌های Login name و Password و Token و جود داره که هر سه رو یه جای مطمئن ذخیره کنید (بعدا بهشون نیاز دارید) و پنجره رو Close کنید. حالا برنامه TeamSpeak Client رو که از قبل روی سیستم‌ نصب شده رو اجرا کنید از منوی Connections روی Connect کلیک کنید و آی‌پی سرور رو توی Server Address بنویسید و سپس روی Connect کلیک کنید. (برای استفاده لوکال و تست می‌تونید از آی‌پی ۱۲۷.۰.۰.۱ استفاده کنید) مبارکه شما به سرور خودتون وصل شدید :) بعد از اتصال به سرور یه پنجره مثل تصویر زیر براتون باز میشه.

Use Privilege Token

Use Privilege Token

حالا باید توکنی که توی مرحله قبل ذخیره کردید( عبارتی مثل +uPFsDHUcIXM+BIBrWZ83UbjCyajcQGHR9RCluRp) رو توی پنجره بالا Copy-Paste کنید و روی OK کلیک کنید تا بشید مدیر سرور خودتون! به همین سادگی آموزش ما تمام شد! حالا فقط باید چنل‌های سرور رو مطابق سلیقه خودتون بسازید و آی پی رو به دوستان و آشناهاتون بدید تا به سرور شما بپیوندن :)

توجه: ممکن هست به دلیل فعال بودن فایروال، فایروال اجازه دسترسی دیگران به سرور شما رو نده که در این صورت باید پورت‌های پیشفرض UDP 9987 – TCP 10011 – TCP 30033 رو روی فایروال باز کنید.




می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







[تبادل لگو با ما]

Friends
تمامی حقوق مطالب برای این سایت محفوظ میباشد. قالب طراحی شده توسط: برگ گراف و ترجمه شده توسط : قالب گراف